Hej!

Jag har äntligen hittat lösenordet igen!

Kommentarer
Postat av: Görel

Jaha! Var det därför du försvann?

2009-04-12 @ 21:59:59
URL: http://granivor.blogspot.com
Postat av: pipopp

Hej Görel!

Long time, no see ...



Det började med att vår bredbandsleverantör vägrade laga ett fel efter ett strömavbrott. Det tog uppemot tre månader tills vi hade vetttig nätkontakt hemma. Under tiden satt jag med världens struligaste och långsammaste mobila bredband.



Frustrationen måste ha blivit för stor, för min dator fick hicka som aldrig gick över. Till slut gick den sönder - och därmed försvann en massa inloggningsuppgifter. Vid det laget hade det gått så lång tid sedan jag uppdaterat bloggen att den föll i glömska. Det kändes konstigt att börja igen. Men nu var behovet så uppdämt att jag var tvungen när jag väl hittade en pärm med gamla passwords och annat datorrelaterat.



DET var den långa versionen. ;-D

2009-04-13 @ 10:04:37
URL: http://pipopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0