Skräcktanternas krönta häxa

Martha Stewart är en skräcktant. Hennes perfektionism får mig att få eksem i magen. Men hon är ett proffs, det måste jag erkänna.

Jag har en son som fyller vid Halloween. Nu blir det det elfte året med skräcktema. Jag är innerligt trött på det. Jag vill ha riddartema, spidermantema, discotema, Karate Kid- tema, dinosaurietema , biotema, djurtema ? vad som helst men inte Halloween.

Men nähä.
-- Mamma, gör du något roligt till min födelsedag i år igen, snälla!!!!!.
-- Vad är roligt, då?
-- Ja, du vet, nåt skräckigt, liksom.

Håhåjaja. Jag får fråga Martha om hon kan komma över.

Kommentarer
Postat av: Görel

Avhuggnna fingrar i mandelmassa med mandelspån som naglar är en höjdare! :-)

2007-10-27 @ 15:04:48
URL: http://granivor.blogspot.com
Postat av: pipopp

Isch ja, jag får otäcka bilder i huvudet.

2007-10-27 @ 18:07:36
URL: http://pipopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0