Grrrr ....reklam

Gratis är gott. Eller?

Det här är en gratisblogg finansierad av reklam. Gott och väl så.
Men just nu blinker det reklam för Felix ketchupp här på sidan.

Jag äter aldrig ketchup! Skulle någon gång misstaget ske skulle det absolut inte vare Felix' variant frivilligt!



Alternativ till ketchup:

    • Fylligare smak snabbt: Ajvar relish. Örter
    • Lyxigare pasta: Tapenade
    • Tomatsmak: Tomater! Tomatpuré. Hemgjord tomatsås.
    • Dölja originalsmaken: HP-sås. Peppar. Sambal Oelek
    • Göra torr pasta saftigare: Allt ovan. Ost. Äggula.

Det finns hundra saker som är bättre eller godare än ketchup.

Uppdatering kl åtta: Jag hade inte läst DN:s test av ketchup. För övrigt tycker jag de har fel. Men så gillar jag vanligen inte söta saker, utan är förtjust i det syrliga. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0