Cyberkock oktober: Vinnarna är ...

Ursäkta dröjsmålet. En liten elak bacill i familjen tvingade mig till andra sysslor ett tag.

Under helgen har vi vridit och vänt på smaklökarna och recepten från denna omgång, Moder Kajsa och jag. Vi har dessutom involverat personer i vår omgivning som fått säga sitt. Några smakkombinationer har vi provat.

Komponenterna som skulle ingå var vit fisk, potatis, oliver och svamp.
Det har verkligen varit roligt att det med samma ingredienser kan bli som många fiffiga lösningar, från det snabba, goda i vardagen till helt nya skapelser.

Folkets Val blev med knapp marginal Lata mammans bidrag. Grattis! Du får den här fina utmärkelsen:

 ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Nu kommer vi till Juryns Val.

Med motiveringen: Rika smaker med enkla handgrepp, en festlig rätt att bjuda många på.

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Pokalen går även den till Lata mamman och hennes

Vitlöksdoftande fiskspett med medelhavsgratäng


Grattis!

Nästa gång hålls Cyberkocken hos henne!

Kommentarer
Postat av: Anna-Eva

Men kära nån, TACK! En sån ofantlig ära mitt i allt mitt elände :)

2007-11-07 @ 13:35:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0